سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
مراسم تشییع

حوزه/ مردم انقلابی شهر خونین و قیام از همه اقشار و از همه سنین بی صبرانه منتظر استقبال از پیکر پاک سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، توجه به این که پیکرهای مطهر شهدای مقاومت هنوز در تهران در حال تشییع است، ولی مردم متدین و انقلابی قم به همراه علما و طلاب از ساعت ها قبل با حضور در حرم حضرت معصومه(س) و خیابان های اطراف چشم انتظار ورود سردار سلیمانی به دیار کریمه اهل بیت(س)  هستند تا آخرین بار با این شهید والامقام وداع کنند.

بر اساس این گزارشک مردم قم پیکر پاک شهید سلیمانی و همرزمانش را ازا بتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) تا جمکران وعدگاه شیعیان در آغوش خواهند کشید و با این شهید بیعت خواهند کرد که راهش را ادامه خواهند داد و حتما همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمود«از قاتلان آنان انتقام سخت خواهند گرفت».

اقشار مختلف مردم  در سنین مختلف  از کودکان تا مردان و زنان و جوانان با در دست داشتن پرچم‌های ایران، حزب‌الله و کشور فلسطین و عراق و همچنین عکسهایی از شهید سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش، وحدت خویش را به نمایش گذاشتند.

دسته های بزرگ عزاداری به مناسبت این سردار بزرگ اسلام در شهر قم به راه افتاده و طلاب جامعه المصطفی از ملیت ها و کشور های مختلف  جهان، نیز با پرچم های کشور خود در این مراسم حضور پیدا کرده اند.

عده‌ای از هموطنان نیز از سراسرکشور به خصوص شهرهای همجوار خود را  به قم  رسانده اند تا در مراسم سردار بزرگ مقاومت اسلامی حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha